נפרדנו בצער

יהי זכרם ברוך

שלום ל-2015

המשק – בבית אלפא עסקים עם אופי פרוייקטלי ולכן נדרש ניהול אחראי. אפשר לראות לאורך השנים כולל האחרונה, שההון העצמי הולך וגדל, והחוב הולך וקטן. ב-2015 היו השקעות יותר מתונות לאחר השקעות כבדות ב-2014. הוחלפו גגות האסבסט בטכנולוגיות, ברהיטי, במוסך ובמדגה, קנינו עוד שתי יחידות סולריות שהותקנו בגג המוסך והרפת המזרחית. ב”רהיטי בית אלפא” התמנה כמנכ”ל – פיני אוסט שהחליף את ניר קורונגולד. בטכנולוגיות ראינו התקדמות יפה, כניסתו של ראובן כנפי שהחליף את גיורא איילנד כיו”ר, מתחילה להראות כיווני שיפור חדשים.

המחצבה שנשארה לנו (הלבנה), ממשיכה לעבוד חזק, תנופת הסלילה בעמק, מספקת הרבה עבודה. זכינו במכרז של מחצבת שיש במצפה רמון, אותה מנהל אסף בן-צבי שניהל את מחצבת הבזלת. ברפת החזרה למכון חליבה מוכיחה עצמה, המדגה והגד”ש מנהלים מו”מ עם ענפים דומים באיזור על שיתופי פעולה, בלול תוצאות יפות – השותפות עם מענית היא מהמוצלחות. גיורא אלוני.

תשתיות – שכונת האשקוביות, 5 מתוך 7 המשפחות הבונות כבר עברו להתגורר בביתן החדש. מתארגנים לסיום התשתיות (מדרכות חניות ותאורת רחוב). שכונת הרפת לקראת סיום שלב א’ של עבודות התשתית, בשכונה 16 משפחות, מתוכן 3 משפחות ותיקות, 12 משפחות שנקלטו לחברות ואחת בדרך, 2 משפחות ברשימת המתנה.
שופץ גן חצב, בית כלנית שהופרד לשתי קבוצות גיל, הושלם שיפוץ שיכון עולים עליון, בית העם במהלך שיפוץ במטרה לשפר את האקוסטיקה והחשמל, רב גיל במהלך מתקדם של שיפוץ, הוקמו 2 עמדות אשפה ומחזור.
חילפי בעלי תפקידים – שרי הרפז שהחליפה את גיורא אלוני בניהול עסקי ואיטל זלצר שהחליפה את יענק’לה קליין כיו”ר קהילה תרמו ליצירת רוב נשי בועד ההנהלה. דני עורי החליף את דרומי כיו”ר הנהלה כלכלית. טל אגוזי החליפה את רותי פסח כסדרנית רכב, יצחק צור החליף את משה אלקוני בניהול תשתיות, לליב החליפה את איטל כיו”ר הנהלת החינוך ולאה נהוראי את שרי כנציגתנו במועצה, ענת רגב נבחרה לריכוז ועדות צעירים וקליטה.  תודה לשאול דובשני וליצחק צור על המידע.
בחירות לכנסת ה-20 – העם אמר את דברו, בבחירות למועצה נבחר עובד נור.
שינויי מזג האויר -שלג במלכישוע, חום קיצוני ממושך, פלישת החול הסורי, תקופות יובש ארוכות…
פורים, פסח וחנוכה, מופע האירוסים בחג הקיבוץ, שבוע בריאות, יצירה ב”שזיפים” ו”חמשבעים++”.

הגיעו לעולם

 אוכלוסית בית אלפא ב – 1.1.2016: סה”כ אוכלוסייה בבית אלפא 604 נפש, מתוכם חברי קיבוץ 299.

ילדים מגיל 0-18 – 144 נפש. פנסיונרים מגיל 67-120 – 134 נפש.
החלוקה בין נשים לגברים משמעותית: נשים – 310, גברים – 294.

שנהיה בריאים והאוכלוסייה שלנו תיצמח בשנת 2016.  תמר איתן.

דילוג לתוכן