קיבוץ בית אלפא

הזמנה לאספה (שיחת קיבוץ)

הנכם מוזמנים לאספת חברים מס’ 22-5,

שתתקיים ביום חמישי 31.3.2022 בשעה 20:00, במועדון חברים.

(האספה תשודר גם בזום – תתאפשר צפייה בלבד)

התחברות באמצעות הקישור המצורף:

Join Zoom Meeting

https://us02web.zoom.us/j/83400563397?pwd=M2RVdzlSR1JSNXc2dVNUNUxYd1lPUT09

(שמרו את הקישור, יהווה קישור קבוע לכל האספות בהמשך שישודרו בזום)

סדר יום

1. בחירת יו”ר ומזכיר לאספה

2. שאילתות

3. בחירת וועד הנהלה (העברה לקלפי), מועמדים חדשים: מיכאל פאר, דוד נחום, מיכה ולדן, גיורא אלוני. מועמדים הממשיכים לקדנציה שנייה: אסתר טמיר, נילי גבאי, אור אלקוני, יורי פטרוב, שי אגוזי, ניר פלאי.

בנוסף: יבחרו שני חברי וועד נוספים מתוקף תפקידם (מנהלת קהילה ומרכז משק). 7 מבין נציגי הציבור, שיקבלו את מירב הקולות, יבחרו לכהן בוועד האגודה.

4. בחירת ועדת קלפי (העברה לקלפי) מועמדים: עודד ירון, שחר פלד, מעיין סיון ואסתי גולני . שלושה מבין המועמדים, שיקבלו את מירב הקולות בקלפי, יבחרו לוועדת הקלפי . חברי הוועד שיבחרו, יבחרו את יו”ר הוועדה מבניהם.

5. נוהל קלפי (העברה לקלפי) – הקליקו לנוהל המוצע.

6. בחירת מרכז עסקים – (העברה לקלפי), מועמדים חן עופר ועידן בהט.

  • הצבעה בקלפי לסעיפים 6 – 3, תתקיים בימי רביעי חמישי 6-7.4

  • נוהל קלפי העדכני, מועלה לאתר וכן ניתן לקבל עותק מודפס במזכירות הטכנית.

  • קורות חיים עידן בהט – הקליקו

נודה על השתתפותכם

שחר יערי – יו”ר ועד ההנהלה.

אלון חגי – יו”ר קיבוץ.

דברי הסבר :

לסעיף מס 3  “בחירת וועד הנהלה”: על פי תקנון האגודה, יש לבחור וועד לאגודה, בו יכהנו 9 חברי וועד, שניים מתוכם יבחרו מתוקף תפקידם ( מנהלת הקהילה, ומרכז המשק החדש שייבחר כעת) ו 7 נציגי ציבור. לאחר פרסום קול קורא לציבור, נרשמו 4 מועמדים חדשים בלבד, וכן הביעו את הסכמתם 5 חברי וועד מכהנים, להעמיד את מועמדתם לקדנציה שנייה.

בנסיבות אלו, ולאור “הפיגור שנוצר” להליך הבחירה, (לאור רצף האספות והקלפיות שעסקו בהליך בחירת היו”ר), יש להשלים את ההליך בדחיפות , לרבות הדיווח הנדרש לרשם האגודות השיתופיות.

לסעיף מס 4 “בחירת וועדת קלפי” : בהתאם לתקנון הקיבוץ, ודגשים שעלו לאחרונה בדוח המבקר, יש לבחור וועדת קלפי, האמונה על ניהול הקלפי האלקטרוני. ב 10.3 פורסם קול קורא לנציגי ציבור לוועדת קלפי.

למכרז ניגשו 3 הנציגים המכהנים כעת בתפקיד ( צוות “אד הוק” שנבחר לאחרונה), עודד ירון, שחר פלד, מעיין סיון וכן הציגה את מועמדותה אסתי גולני . שלושה מבין המועמדים, שיקבלו את מירב הקולות בקלפי, יבחרו לוועדת הקלפי . חברי הוועד שיבחרו, יבחרו את יו”ר הוועדה מבניהם.

לסעיף מס 5  “נוהל קלפי” : לאור המעבר לקלפי האלקטרוני, יש להסדיר נהלים ברורים לשימוש בטכנולוגיה, תוך שמירת טוהר הבחירות ובקרה ראויה. מצורף נוסח מוצע שגובש על ידי היועצים המשפטיים, בהתאמה לתקנון הקיבוץ, ומענה לצרכים ותרחישי ייחוס שונים.

לסעיף מס 6  בחירת מרכז עסקים” : שרי הרפז, סיימה את תפקידה לאחר שתי קדנציות רציפות. ההנהלה מודה לשרי על תפקידה ותרומתה הרבה לעסקי והתנהלות הקיבוץ ותאגידיו.

על פי האמור בנוהל בחירת ממלאי תפקידים, שאושר באספה בשנת 2015, הוקם צוות איתור והופץ קול קורא לצד הגדרת תפקיד עדכנית. לקול הקורא נרשמו שני מועמדים : חן עופר ועידן בהט, נערכו מבחני התאמה עם פסיכולוג תעסוקתי, ראיונות עם המועמדים, וקבלת משוב מקולגות וממליצים.

צוות האיתור מצא את שני המועמדים ראויים לתפקיד, אך לא הגיע להכרעה ברורה לגיבוש המלצה על מי מבניהם מתאים יותר, ומביא בפני הציבור את הבחירה בקלפי כלשונה. ניתן לקבל דפי קורות חיים על המועמדים, במזכירות הטכנית. המועמד שיקבל את מירב הקולות, ובלבד שיעלו על 51% – יבחר לתפקיד (לרבות בחירתו לוועד ההנהלה בקיבוץ), ככל שלא יתקבל רוב מספק בסיבוב בראשון, יערך סיבוב שני ל”בעד” ו”ונגד” המועמד שיקבל את מירב הקולות בסיבוב הראשון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן